Now Reading
8 συμβουλές για να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής

8 συμβουλές για να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής

BIKY
Υγιεινός τρόπος ζωής

Υπάρχουν γυναίκες που τις βλέπεις και τις θαυμάζεις γιατί πραγματικά είναι γεμάτες ενέργεια, με όμορφα καλοσχηματισμένα κορμιά και απίστευτα  καλή φυσική κατάσταση.  Λες και είναι καμωμένες από άλλου είδους υλικά. Όσο και αν δεν θέλεις  να το παραδεχθείς, σκας από τη ζήλια σου και θα ήθελες σαν τρελή να είσαι σαν αυτές. Κάνεις δίαιτες, κάνεις γυμναστικές κατά καιρούς, αλλά τίποτα.

Τι είναι αυτό που κάνουν αυτές οι γυναίκες και δεν το κάνεις εσύ;

Είμαι εδώ για να σου πω πως μπορείς και εσύ να γίνεις σαν αυτές!

Κάθε φορά που ένιωθα ότι έχω αρχίσει να παραμελώ την υγεία μου και τη φυσική μου κατάσταση, βαρούσε ένα καμπανάκι μέσα μου για να μου υπενθυμίσει ότι κάτι πρέπει να κάνω.  Ξεκινούσα εξαντλητικές δίαιτες, άλλες φορές έτρωγα μόνο φρούτα και χυμούς, ακολουθούσα προγράμματα γυμναστικής που έβρισκα στο ίντερνετ, αλλά δεν κρατούσε για πολύ. Κάποια στιγμή κουραζόμουν και τα παρατούσα.

Το να φτάνεις στα άκρα και να παίρνεις ελάχιστες  θερμίδες  σε συνδυασμό με γυμναστική αυξάνει την κορτιζόλη στο σώμα και μειώνει το μεταβολισμό. Και αυτό φυσικά δεν είναι καθόλου καλό καθώς μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία σου.

Τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι η υγεία μου και η ενέργεια μου είναι σημαντικότερη από την εικόνα μου όλα άλλαξαν.

Εστιάζοντας στο να είσαι πιο δυνατή και να έχεις έναν υγιή τρόπο ζωής, αυτό με έναν μαγικό τρόπο αντανακλάται στους γύρω σου. Δε χρειάζεται πια να ανησυχείς για τα λίγα παραπάνω κιλάκια. Όταν αισθάνεσαι την ενέργειά σου στο φουλ, γεμίζεις αυτοπεποίθηση και δείχνεις και πιο όμορφη. Και η εικόνα δεν έχει παρά να σε ακολουθήσει.

Αναζητώντας  λοιπόν να βρω τη μαγική συνταγή που χρησιμοποιούν όλες αυτές οι γυναίκες και δείχνουν άλλα και είναι γεμάτες ενέργεια και υγεία, είτε το γνωρίζουν είτε όχι, κατέληξα στα παρακάτω 8 μυστικά.

Τι να κάνεις για να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής

1. Δίωξε το άγχος από τη ζωή σου

Το άγχος εχει άμεση επίδραση στην υγεία σου. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ζεις χωρίς άγχος αν θέλεις να έχεις μια υγιή ζωή. Όταν αγχώνεσαι υπερβολικά και ειδικά όταν αυτό γίνεται μία χρόνια κατάσταση, ο οργανισμός σου αντιδρά εμφανίζοντας ένα σωρό συμπτώματα. Αλλάζει όλη σου η βιοχημεία. Κάποια από αυτά είναι εξάντληση, αϋπνίες, ταχυπαλμίες, πονοκέφαλοι, μυικοί πόνοι, ναυτίες, δυσκοίλια, υψηλή πίεση, δερματικά, χαμηλό ανοσοποιητικό κ.α. Σου φαίνονται λίγα;

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι όταν μιλάμε για υγεία ένα από τα πρώτα πράγματα για τα οποία πρέπει να μεριμνήσεις , είναι η μείωση του άγχους. Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις για αυτό όπως η ήπια άσκηση, σωστή διατροφή, σταθερές ώρες ύπνου, χαλάρωση, σωστή αναπνοή, λιγότερες υποχρεώσεις, λιγότερο αλκοόλ και κάπνισμα, ξεκούραση, διασκέδαση, επαφή με τη φύση, οργάνωση και απλοποίηση της ζωής σου.

Αν παρόλα αυτά δεν τα καταφέρεις καλό θα ήταν να ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου ειδικού.

2. Κόψε τη ζάχαρη

Πριν λίγα χρόνια υπέφερα από αγχώδη διαταραχή με πολλές κρίσεις πανικού μέσα στη μέρα και επισκέφτηκα έναν ψυχίατρο για να βρω λύση στο πρόβλημά μου. Μπορείς να σκεφτείς πια ήταν η πρώτη συμβουλή που μου έδωσε;  Ναι, καλά κατάλαβες! Να κόψω τη ζάχαρη. Πρώτα τη ζάχαρη και μετά οτιδήποτε άλλο. «Η ζάχαρη για το άγχος και την ψυχική σου υγεία είναι σα να τροφοδοτείς με κάρβουνο τη φωτιά» μου είπε χαρακτηριστικά.

Ο εθισμός που έχουμε στη ζάχαρη μπορεί να συγκριθεί με αυτό των ναρκωτικών ουσιών. Και αυτό κάνει φοβερά δύσκολο το να κόψεις τη ζάχαρη. Αν δεν μπορείς να την κόψεις μαχαίρι, δοκίμασε να την κόψεις σταδιακά ή να την μειώσεις στο ελάχιστο. Το καλό είναι πως μόλις περάσουν τα πρώτα στερητικά συμπτώματα η λαχτάρα σου για κάτι γλυκό εξαφανίζεται και η γεύση της δεν θα είναι πια το ίδιο ευχάριστη. Δεν θα μπορέσεις ποτέ ξανά να πιεις τον καφέ σου με ζάχαρη.

3. Επέλεξε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας

Το να τρέφεσαι υγιεινά είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις για να είσαι υγιής και να έχεις όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι. Γιατί να ψάχνεις συμπληρώματα διατροφής και ένα σωρό σκευάσματα τη στιγμή που μπορείς να δώσεις στον οργανισμό σου ό,τι χρειάζεται, κάνοντας  μια σωστή διατροφή;

Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα βρεις πολλές από αυτές. Κάποιες από αυτές είναι το πλιγούρι, το ελαιόλαδο, ο σολομός, ο τόνος, οι σαρδέλες, τα αυγά, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηροί καρποί, τα φασόλια, η βρώμη, πρόβειο ή κατσικίσιο γιαούρτι με πέτσα κ.α.

4. Ξεκίνα τη μέρα σου με άσκηση

Χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια για να ακολουθήσεις τους ρυθμούς των παιδιών σου; Θες να είσαι πιο ενεργητική στη δουλειά σου ή να κάνεις όλες τις δουλειές και τα ψώνια του σπιτιού; Έχεις να οργανώσεις μια γιορτή ή μια εκδρομή;  Ότι και αν έχεις να κάνεις  ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις είναι η άσκηση. Το να ξεκινάς τη μέρα σου με κίνηση είναι σημαντικό κομμάτι για μια υγιή ζωή.

Αν έχεις σκύλο, αντί να τον αφήσεις στην αυλή πάρ’ τον και κάντε τζόκινγκ παρέα για ένα τέταρτο.
Ξύπνα λίγα λεπτά πιο νωρίς  και πριν φας πρωινό η πιεις  καφέ, βάλε μουσικούλα και κάνε γιόγκα. Αν έχεις θάλασσα κοντά ρίξε μια βουτιά και κάνε δέκα λεπτά κολύμπι.
Ό,τι και αν επιλέξεις ο καλύτερος τρόπος για να ξυπνήσεις με μια δόση σκοπού είναι η κίνηση.

5. Πιες πολύ νερό

Είναι αποδεδειγμένα ένα από τα κλειδιά για μια υγιή ζωή! Πόσες φορές σου έχει τύχει να ξεχάσεις να πιεις νερό και να σε πιάσει πονοκέφαλος ή κόπωση; Το νερό παίζει ζωτικό ρόλο στη λειτουργία του οργανισμού σου, βελτιώνει την υγεία σου, την φυσική σου κατάσταση, ακόμη και την εμφάνισή σου.

Φρόντιζε να πίνεις περίπου  8 με 10 ποτήρια καθημερινά, τουλάχιστον.  Καλό είναι να κουβαλάς πάντα ένα μπουκαλάκι νερό όπου κι αν πας και να πίνεις συνέχεια κι από λίγο. Κράτα τον οργανισμό σου ενυδατωμένο και σου εγγυώμαι ότι θα δεις αποτελέσματα.

6. Άκου το σώμα σου

Ακόμη κι αν δεν το πιστεύεις το σώμα σου, σου μιλάει. Καθημερινά. Θα πρέπει να μάθεις να το ακούς και να το φροντίζεις. Όταν κάτι πονάει θα πρέπει να καταλάβεις τι θέλει να σου πει και να του δώσεις την προσοχή που χρειάζεται. Μην αδιαφορείς. Να το θεραπεύσεις  άμεσα.

Όταν νιώθεις πείνα ή δίψας σταμάτα για λίγο αυτό που κάνεις και δώσε στο σώμα σου αυτό που ζητά. Αν αισθανθείς κουρασμένη, κάνε ένα διάλειμμα.
Αν μουδιάζεις σήκω και περπάτα λίγο να κυκλοφορήσει το αίμα.

See Also


See Also

Πως να βάλω προτεραιότητες
See Also

Πάρε τη ζωή σου στα χέρια σου
See Also

καλοκαιρινές αναμνήσεις
See Also

Άλλαξε συνήθειες-άλλαξε ζωή
See Also

Το μενού της εβδομάδας
See Also

Κεράσματα για το σχολείο
See Also

Απλή ζωή
See Also


See Also

Το παιδί μου δεν κοιμάται
See Also


See Also


See Also


See Also


See Also


See Also


Μην φτάνεις το σώμα σου στα όριά του.  Θα αντιδράσει.

7. Δικτυώσου

Υπάρχουν πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ομάδες με τους ίδιους στόχους με σένα και ιστοσελίδες που μπορείς να αντλήσεις έμπνευση. Βρες σελίδες, άτομα και κοινότητες, σχετικές με το θέμα της υγείας και της αύξησης της ενέργειας και ακολούθησε τες.

Το να ακούς ιστορίες από ανθρώπους που κατάφεραν να επιτύχουν ότι θέλεις  και εσύ  είναι ιδιαίτερα παρακινητικό και θα σε ενθαρρύνει να συνεχίσεις. Επιπλέον μπορείς να κάνεις ερωτήσεις για θέματα που σε απασχολούν και να λαμβάνεις άμεσες απαντήσεις . Να δοκιμάζεις και να καταθέτεις και εσύ την δική σου εμπειρία. Λαμβάνοντας ένα θετικό σχόλιο για κάτι που πέτυχες, θα δώσει ώθηση στην αυτοπεποίθησή σου.

8. Ψάξε τι σου ταιριάζει

Αυτό είναι το 50% της επιτυχίας. Ότι και αν επιλέξεις κάν’ το αβίαστα. Αν αποφασίσεις να τρέφεσαι πιο υγιεινά, μην αντιγράψεις πιστά κάτι που κάνει κάποια άλλη γυναίκα, επειδή είδες ότι σε εκείνη έχει αποτελέσματα. Επέλεξε αυτά τα τρόφιμα που σου αρέσει να τα τρως, που τα ευχαριστιέσαι πραγματικά.

Αν αποφασίσεις να κάνεις γυμναστική, κάν’το με έναν τρόπο που αγαπάς και που σου ταιριάζει. Στις ώρες που σε βολεύει εσένα. Εγώ για παράδειγμα προτιμώ την ήπια γυμναστική, τύπου γιόγκα, διατάσεις, ανατάσεις, στρέτσινγκ, τέτοια πράματα. Ασφυκτιώ αν με βάλεις σε ένα γυμναστήριο με άλλους δέκα. Προτιμώ να γυμνάζομαι σπίτι ή στην παραλία τις ώρες που δεν έχει κόσμο.

Εάν το κάνεις με ένα τρόπο που αγαπάς και σου αρέσει τότε θα είναι εύκολο να πετυχαίνεις το στόχο σου και να μένεις πιστή στο πρόγραμμά σου.

Ξεκίνα με κάτι από τα παραπάνω και μην αφήσεις την υγεία σου στην τύχη της. Δεν είναι όλα εύκολα αλλά αξίζει να προσπαθήσεις και να ξαναπροσπαθήσεις εάν είσαι αποφασισμένη να ζήσεις μια πιο υγιεινή ζωή, να αυξήσεις την ενέργειά σου  και να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση.

Θέλεις να υποστηρίξεις το Simple Happy;

♥Μπορείς να με ακολουθήσεις σε Facebook, Instagram  και  Pinterest

♥Μοιράσου το άρθρο με κάποιον που πιστεύεις ότι μπορεί να τον ενδιαφέρει.

♥Κάνε τις αγορές σου από τους παρακάτω συνδέσμους:

Public.gr,   e-shop.gr Trelanemas.gr και   esmarket.gr

Κάνοντας τις αγορές σου από τους παραπάνω συνδέσμους  ένα μικρό μέρος των χρημάτων επιστρέφει στο Simplehappy.gr χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση για σένα.

What's Your Reaction?
Αγαπώ
3
Δεν είμαι σίγουρη
0
Ενθουσιασμένη
0
Μη ξεράσω...
0
Χαρούμενη
0

Simple Happy | Copyright © 2020.

ALL RIGHTS RESERVED.

Scroll To Top